Movie×Wine =Marriage


わたしが編集長を務めさせていただいておりますBYOClubで
【連載している映画×ワイン】という連載をしております。

Hi people!!Today I'm happy to share you guys a little news!!
I'm in charge of restaurant searching site 'BYOClub' as a editor in chief
I have series there called Movie and wine's marriage

映画とワインのマリアージュをテーマとし、映画のどのシーンと
どんなテイスト、香りのあるワインがマリアージュするのか、
また映画とワインのマリアージュを盛り立てるフードは何かなど
映画のレビューをメインに書かせて頂いております。

ワイン映画好きの方は是非チェックしてみてください!!

そしてなんとイラストはわたしの大切な友人である
AYA MADONOが担当してくれております!!

MADOちゃんのイラストは本当に味があって
連載2回目にして大人気!!


彼女のイラストを観に是非、ページにいらしてください♥


There are all japanese but my  illustrator friend,Aya's pieces are great.
Please check out this page to see her drawing !!
http://www.byoclub.net/article/369



コメント

人気の投稿