I quite winter


You can read this article in english here on



ずっと辞めるべきだと思っていたのに辞めていなかったもの、、、、
The thing I always thought ' I should quite but i didnt,

ついに冬をやめることにしました
Finally I decided to quite winter.

わがままだと言われるかもしれないけど私は思います
自分に向いていない、ベストな状態でいられないものは
辞められるのなら今すぐ辞めるべきだと思います
Some people would say I'm selfish.
But I think everybody should quite what they can't be best condition and not good at


人生は短いのだから、常にワクワクベストの状態でいなくては
ということで、私は自分自身がベストでいられない冬を辞めることにしました
Life is short
I should be excited every time and best
so I decided quite winter 


考え始めてから1年かかりました
It's been a year I started to think about it

テンションもモチベーションもさがり
メランコリックな気分に行動力が下がる冬は
自分の人生にとって無駄なことに気付いたので
私、冬を辞めます♥
I can't keep my motivation and stay melancholic
That's waste!!!I realized
so I quite winter



MAHO JULIA TAKAISHI

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

0 件のコメント:

コメントを投稿